Újra itt! :)

2010.02.27. 00:23

Sziasztok!

Naaaaaaagyon régen írtam. Még az őskorból van egy történet, amit nem írtam le. Hetedikben. A Robi meg a Szücs egymást ragasztózták. celluxszal... xD a Marci a Robi hátára "ráírta", hogy TULOK VOK. A Robi pedig körberagasztózta a Szücs lábát, kezeit, és a fejét xD ja, és a homlokára raktunk egy arany angyalkát :P (Karácsony előtt voltunk, legyen meg az ünnepi hangulat... xD)

Na, de térjünk vissza a jelenbe!

földrajz.

Anikó néni: Mi az apály?
Gábor: Az aszály ellentettje!

na igen... xD

Biológia.

Dóra néni házinak feladta, hogy rajzoljunk le egy félbevágott tojást.
Szücs: Tanár néni, én azt nem tudtam otthon félbevágni!

biológia.

Szücs: És ha egy helyen csak kettő van?
Dóra néni: Olyan nem létezik.
Szücs: Hát dehogynem, én majd egyszer megszámolom...................................................... a sejtjeimet.

biológia.

Norbi felsorolta, hogy milyen csigolyából mennyi van.

Dóka: Honnan tudod?
Norbi: Megszámoltam.

biológia.

Dóra néni: Mi az a DNS?
Szücs: Danos.

biológia.

Dóra néni: Robikaaaaaaaaaaaaaa. Kusoljááááááááááááá.

xDDDD

kémia. 7. osztály.

Vivien: Tanár néni folyik a genny a lábamból!
Robi: Nyald le. Ahogy eddig is...

kémia. 7. osztály.

Etelka néni: Kisbaba vagy?
Vivien: Igen.
Dóka, Robi: Látszik. Jó nagy...

kémia. 7. osztály.

Etelka néni: Kiket tanítok én?
Szücs: Majmokat!

kémia. 8. osztály.

Etelka néni: Forró hidegvízbe...

kémia.

Etelka néni: Gábor a Timikét oda ültetem melléd. Aztán nem leszel magányos, ugye, milyen aranyos kisleány? Aztán párosodhattok.

kémia.

Etelka néni: Minek kell neked kénsav?
Szücs: Megkóstóni.

kémia.

Etelka néni: Neked mindenből olyan nagy kell?

kémia.

Én: A Csillának a seggéből potyognak a lapok!

kémia.

Etelka néni: Marci vidd oda anyukádhoz az ellenőrzőt és írasd alá!!!
Szücs: Most?

kémia.

valamilyen anyagok elektron átmenetes folyamat nem tudom mi volt, a lényeg, hogy három anyag.

Etelka néni: Szulfát kisasszony táncol a cinkkel és mi lesz belőle?
Gábor: Szerelmi háromszög!

kémia.

Etelka néni: Mire használják fel őket?
Dóka: Levegő szennyezésére.

kémia.

ezt már nem is értem h mi volt benn a vicces xD

Szücs: És a tesó milyen? (ha valaki rájön, hogy ez miért vicces, annak elárulom, hogy a NaCl-ot vettük.)

kémia.

só előfordulása

Szücs: ...meg a sótartóban.

kémia.

Szücs: Tanárnéni a biológia tanár itt van?
Etelka néni: Hát Dóra néni akkor szokott jönni, amikor én kimegyek.
Szücs: Tanár néni akkor ne menjen ki!

xDDDD

ének előtt szünetben.

Szücs: sziasztok lányok miről beszélgettek?
Fruzsi: a világvégéről.
Szücs: az jóóó. mi a hangyák nemi életéről.big_smile

ének.

Szücs ütögeti Robit.

Tanárnéni: Miért bántod azt a szegény gyereket?
Szücs: Mert sportember, nem fáj neki.

ének.

valamilyen zenét hallgattunk, ahol felkelt a nap. xD

Tanárnéni: Most kel fel a nap.
Máté: Nem látom.

xDDD

fizika.

Tanárbácsi: Mi mozgatja a generátort a kocsikban?
Oli: E.T.

xDDD

matek.

Szandra ír a táblára. munkás-t kéne írni. Az jött ki belőle, hogy unkás xD

matek.

neveket találtunk ki xD

Csilla: Gumimaci
Szandi: Rajzmaci
Szandra: SuzukiTeZöld
Fruzsi: Tutyus
Alex: Cirip
Norbi: Júdó
Én: Sültkrumpli

xDDDDD

matek előtt szünetben.

Patrik: Máté téged azért nem szeretnek a lányok, mert nem nő kuki a szőrödön.

xDDDDD

média.

Szücs megy ki jegyet aláíratni.

Szücs: Dóka beleléptem a szendvicsedbe véletlen.

xDDD

hát öhm, igen... vannak ilyenek xD

A bejegyzés trackback címe:

https://egyosztalyelete.blog.hu/api/trackback/id/tr291793815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása