Felvételi...

2010.02.27. 00:46

Hát igen, érdemes lenne erről is szót ejtenünk.

Az osztályból 8-an írtunk.

Norbi, Oli, Ricsi, Patrik, Szandra, Fruzsi, Csilla és én.

Norbinak lett a legjobb felvételije, 84 pontos. Olinak is 80 fölött volt. Ricsijéről fogalmam sincs, mert tőle nem kérdeztem xD Patriknak 52 pont. Szandrának 55 pont. Fruzsinak elég kevés pont. Csillának 68 pont, nekem pedig 71. Azért szurkolunk mindenkinek az osztályból, hogy felvegyék oda, ahova menni szeretne.

Csilla a Kazinczy-ba.

Timi a Quantum-ba.

Patrik a Krúdy-ba.

Ricsi a Krúdy-ba(?).

Szandra a Krúdy-ba, vagy a Pálffy-ba, elfelejtettem melyiket jelölte elsőnek xD

Máté a Csukásba.

Szandi a Győri Tánc és Képzőművészeti-be.

Alex a Gábor Lászlóba, vagy a Veres Péterbe(ezt is elfelejtettem xD).

Fruzsi a Quantum-ba, vagy a Pálffy-ba(? elfelejtettem... xD)

Norbi a Kazinczy-ba.

Oli a Jedlik-be.

Én pedig a Barossba :)

 

Most csak azokat írtam le, amiket elsőnek jelöltünk. De nem vagyok mindegyikben biztos... xD

Nah de szerintem többet nem írok, szóval Sziasztok! (:

A bejegyzés trackback címe:

https://egyosztalyelete.blog.hu/api/trackback/id/tr601793848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása