2010.03.04. - Hosszú nap

2010.03.05. 21:22

(bocsi, hogy úgy írom, mintha ma lett volna)

Sziasztok!

Ma hosszú napunk volt. A Timi felvételije a Quantumba jó lett.

Óráink:

1. Német
2. Irodalom
3. - /katolikusoknak hittan/
4. Matek
5. Nyelvtan
6. Képző (pontosabban próba)
7. Osztályfőnöki
8-9. Képző (próba..)

Németen a következő tételt dolgoztuk ki. Hááááááááááz XD

Irodalmon kikaptuk a dogákat, nekem lett a legjobb az osztályban *-* 40p./40p. + 3p. :D Utána meg lapot kaptunk, és ki kellett válogatni, hogy melyik nélkülözhetetlen az életben maradáshoz, meg ilyenek.

3. órán idézeteket írogattam, a fiúk meg malmoztak xD

Matekon már fogalmam sincs, hogy mit csináltunk :$

Nyelvtanon nem nyelvtan volt, hanem Dóra néni kioktatott minket, és mikor vissza mehettünk a terembe, akkor a maradék időt Zsuzsa nénivel elbeszélgettük.

Próbán próbáltunk.

Osztályfőnökin nyelvtanoztunk, lapot kaptunk.

Próbán próbáltunk. xD Én tartottam a lapokat, hogy lassabban, hangosabban... :P

3. óra után a Ricsi elment a Jedlikbe. A Csilla pedig fogorvoshoz. A Csilla visszaért még próbán.

Próbák után kézi volt, nem tudom, hogy mit csináltak, mert nem voltam.

Mást nem igazán tudok írni, úgyhogy sziasztok.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyosztalyelete.blog.hu/api/trackback/id/tr291812521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xxt07 2010.03.09. 19:20:42

az enyém csak 40+2 pontos lett:(

virievi 2010.03.15. 14:07:10

háhá igen tudom XD gáz vagy Oli x"D nekem 40+3 háháhááááááááááá :D:D:D:D X"D najó nem szóltam XD
süti beállítások módosítása