2010.03.03 - Jó kis nap

2010.03.03. 18:24

Sziasztok!

Megint itt :)

Ma a következőképpen alakultak az óráink:

1. matek
2. nyelvtan
3. töri
4. tesi
5. matek
6. német
+ kézi át lett téve holnapra.

Matekon témazárót írtunk. Hááááát... nem volt valami könnyű. Még szünetben is írhattuk, meg szerencsére a második matekon is.

Nelyvtanon a többiek dogát írtak, de Norbi, Csilla és én nem írtunk. :) Utána meg a választó, a következtető és a magyarázó mellérendelő mondatot vettük.

Törin dogával kezdtük... Hát, 3 doga egymás után, kicsit izés. A többieknek úgy értem, mert én csak kettőt írtam xD Doga után meg lapot kaptunk, meg írtunk a füzetbe, és a lapon oldottunk meg feladatokat.

Tesin kézi. Szokásosan (: Jah meg óra elején iskolakör. Most sokkal többet futottam, mint szoktam. Eddig az ovinál meg szoktunk állni, most meg csak a temetőnél álltam meg pihenni. De lehet, hogy végig futottam volna. De ugye akinek baj van a tüdejével... Na mindegy. Bementünk a tornaterembe és kéziztünk. Az öltözőben meg sikítoztunk xD

Matek. Mint mondtam, befejezhették a dogát azok, akik előző órán nem tudták. Utána meg a táblánál oldottuk meg azokat a feladatokat, amik a dogában voltak. A Patrik meg odaült mögém. Boldog voltam. Egész végig nem hagyott békén. Böködött a tollával jahj...

Németen hárman voltunk. Máté, Csilla és én. Ilyen feladatot kellett volna csinálni, de inkább zenét hallgattunk. Meg akasztófáztunk(természetesen németül (: ). De a kicsik is ott voltak, semmit nem lehetett volna csinálni.

Utána hazajöttünk. A Csilla átjött hozzám a 3-as busszal. Hát nagyon elvoltunk x"D A Csilla a foglyom xD Képek is készültek. :P Meg az unokaöcsém biciklijével bicikliztem. Ez is le lett fotózva xD Meg gitároztunk, hát... csodás volt. xD Meg régi levelezéseket olvasgattunk és annyit röhögtünk! xD

A Szandi azt mondta, hogy jól sikerült a rajz. Hát, a Szandinak alap. :) Meg mondta, hogy megnézte a többiekét, és tényleg jó lett az övé. xD Egy 9.-es lányt kellett lerajzolniuk.(szegény lánynak 3 órán keresztül ott kellett ülnie xD) 28-an voltak, és abból 15-öt vesznek fel. Reméljük, a Szandi közöttük lesz (:

Az Olivér is elmesélte, hogy mi volt a felvételin. Ők is 28-an voltak, de 4 csoportba lettek osztva. Ő az igazgatóhelyettes csoportjába került, aki azt mondta neki, hogy szépek a jegyei, és hogy legyen szoftverfejlesztő. És most nem tudja, hogy melyiket jelölje elsőnek.

A Timi is ma volt szóbelizni, de egyelőre még nem tudunk semmit. Majd holnap kifaggatjuk :)

Mára szerintem ennyi is.

Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyosztalyelete.blog.hu/api/trackback/id/tr821806382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lol :) 2010.03.04. 19:02:52

Hú.. Jósokminden történik veletek :D
Am jó a Blog!

Kriszti Kónyból :)

virievi 2010.03.05. 21:42:47

Köszi :D
És köszi, hogy benéztél (:

xxt07 2010.03.09. 19:16:18

Viri! Még bosszút állok azért az egy dogáért:P

xxt07 2010.03.09. 19:17:23

És nem négyesével voltunk felosztva, hanem 4 csoportban (1 csoport hét ember).
Csak ennyit tennék hozzá:P

virievi 2010.03.15. 13:54:45

@xxt07: köszi XD édes vagy x"D
süti beállítások módosítása