Sziasztok :D

Hát, kemény egy nap volt :D

 

mi voltunk a tanárok. ^^ és áááááááááá ilyenkor minket szivatnak a kölykök. -.-' XD
minden szünetben Norbi aerobik az udvarooooooon XD  fogkefe volt a mikrfonoja XD és celluxszal raktam fel neki a fejére (H) és üvöltöztük h EZ NORBIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!! XDDDDD a tanárok bicikliztek a suliban ottkint. (nálunk van egy olyan szabály h iskola területén biciklizni tilos xD) kapunk almákat, és most be voltak csomagolva, és a csomagolóra rá volt írva h: NORBI APDÉT XD ahogy leírtam x"D öööö. ofőmnek és némettanáromnak adtunk szaktanárit XD mert puskázni akartak mindenáron, elvették az anyagot és megnézték -.-" XD jah igen a tanárokkal tételes dolgozatot írattunk XD fogkrémek szokás szerint a kilincsen. tesiórán úgy megszivattuk az 5. 6. osztályt XD öm hát aha xD idén nem ragasztottuk le a tanári ajtaját újságpapírral :( senki nem hozott újságot :@ XD unokaöcsém elhitette mindenkivel h el van bomlódva a cipőfűzője XD annyira régi és senki nem gondolt erre h ez egy vicc XD és mindenki bevette xD még én is xD Dóri néni volt olyan kedves és mondta h lesz képző(8.-9. óra. csak 6. óra és 9. óra után van busz haza) és benyögte, mikor elment a busz, h nem lesz képző. ofő a 7. óránk és azon meg nem lett volna kötelező lenni. király XD sétálhattunk haza. én 2 falura lakom a sulimtól(8 km kb.) úgyhogy ottmaradtam a sulim melletti faluban és mentem fogászatra XD nah igen. ennyiből állt az egész XD

Mindenki tartott órákat, de fejből nem tudom, hogy ki micsodát XD úgyhogy szerintem majd elkérem akinél van, azt a lapot, amire leírtuk. És majd elírom ide :D egyelőre legyen ennyi elég :D

pápás.~

A bejegyzés trackback címe:

https://egyosztalyelete.blog.hu/api/trackback/id/tr661902078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása